vi fick..

..oss ett gått skratt nyss i matsalen, det stälde säg en tjej så alla kunde se henne och skrek sen jag har blivit av med min oskuld, de va trolgen bara ett skämt men endå kul hade vi..:D Skönt när folk bjuder lite på sig själv;)
 Och så  ska jag berätta att igår när jag smsa med en kompis och precis han säga till honom att alla sånna som ajg inte haft alls kontakt med på jätte länge tar kontakt med mig nu!!!:D de e kul på sit sätt men så länge dom håller sig till att inte börja stöta på mig så är det okey, och då ringde telefonen, kolckan var över midnatt, och de var en grabb jag inte pratat med på ett halvår!:O aja, de va kul att prata med honom:D Jag skulle inte ha något emot om även tjejer skulle ta kontakt, för jag är så dålig på det själv:)

Men nu gott folk ska jag gå på lektion.. Och förästen ska berätta att provet jag gjorde precis på samhällskunskapen kändes riktigt bra:D Ha det bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0