29.4.10

Jag fick faktiskt en hel del beröm idag, för att kunna ha så god hand med barn:D Löste några små problem och så vidare:P Och ja måste då säga det att har trivts otroligt bra:D Även solen har orkat tilla fram lite då och då, precis som nu.. Så jag tror faktiskt att jag ska försöka ta mig ut på en promenad:) Å sen ska jag nogfotta lite å på tal om de så ...

..hade jag inget annat för mig igår så fottade cola-cola glas:P (här på bloggen är dock bilden oskarp:/)

Och till nästa ska, jag har fortfarande problemet! Vad ska jag klä ut mig till imån? Nu kär människor behör jag hjälp! Och så ska jag berätta för er som inte vet, i finland har dom ingen majbrassa! däremot har dom en brasa på midsommar, då vi har vår svenska tradition att hoppa runt en midsommarstång! Förra året när jag var i finland så blev jag så besviken när jag insåg att dom inte gör något speciellt sista april.. Men nu ska jag kila ha de gött så hörs vi en annan dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0