onödigt stuff

Jag ska börja med att berätta att va till skolan som vanligt å sista lektionen var inställd, SKÖNT! Och så tänkte jag ge er en passande bild..

..och så ska jag berätta att de att jag ser nya byggnade inte har upphört, i välbekanta områden har jag även idag gjort upptäkter, lador/byggnade har hoppat upp ur tomma intet, eller så kom jag på att kan det vara så att ett träd kanske skymt dom, och folk nu plötsligt sågat ner dom..?:D
..och så ska jag berätta att när jag kom hem fottade jag lite, och så raderade jag en hel massa bilder från dator!:D bara onödigt stuff. Men så blev jag färg galen, jag som oftast har vitt eller svart, ibland kanske nån annan färg på tröjan till de övriga kläderna ja använder.. så nu ska ni först på lite färgbilder;) sen ska jag bjussa på nått på mig själv igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0