en konstig känsla..

Nyss när jag delade ut gagnefbladet så såg jag byggnade, STATYER, skyltar ja en hel massa saker som jag aldrig tidigare sätt, endå har jag cyklar, gått å åkt förbi dessa ställen ja kanske runt 200 ggr! Jag cyklade omkull flera postlådor, ja vet inte riktig hur lilla jag mår;O Och när jag kom hem så gick jag ner till sjön, satte mig på en sten och kände mig....borta. Jag var arg igår och de har legat i idag oxå, jag har ingen förklarig till de! Men ibland måste man väll bara få vara arg och ledsen! Fast jag har världens bästa familj, vänner och allt!
Och så ska nu få... 

En bild jag ritade för ca 2-3 år sedan.. de är nog mest känskan som ska fram i bilden än något annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0