allt i allo..

Nu ska jag vara duktig och skriva ett inlägg, för har lattat mig i några dager.. Idag ska det städas, spelas innebandy, då måste jag juh lägga till att fick en innebandyklubba av min syorasyster när hon var hem förra helgen:D, och jag ska köpa (godis)klubbor, av en specill sort!:D Ni kanske vet sånadär vita, ganska mjuka med pulever emellan? Ja oj vad jag har saknat dom:D 
Så måste jag kanske berätta något men har inte så mkt att säga mer än att mamma sover, pappa damsuger, adele sjunger och pysslar.. Igår va ja först på "RL" sen på NG, de va halt okey om man tänker sig att jag bara settat hemma sen annika & melinda åkte..
Och så måste jag bara få nämna igen att det är vår, jag drömde om tussilagon inatt!! Och igår sa lillesyrran och hennes kompis att, de finns så mycket man kan göra nu när det är sommar, sen gick dom ut och tvättade bilen:D

Över till hur förberäd man är på våren/vintern, hur planerar du saker, jag själv planerar ganska mkt men järnför man med far mig så är jag nog inte så duktig på de, han har hela vinter sköttat snön på ett speciellt sätt för att slippa översvämningarna på våren, de är nog inte många som tänker så långt, dom flästa vill nog bara få det överstökat så fort som möjligt... Men jag säger då de, när va ute å gick så kunde jag inte annat än att tycka synd om de människor som bodde i dehär husen, halva/hela gården var översvämmad (se bild nedan)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0