spindel..

en orädd påklädd flicka är jag NÄSTA alltid med mina kompisar, men när jag står naken ensam och det kommer emot en liten spindel så försvinner allt mod och möjlig njutning som nu när jag jag duschade precis... När jag böjde huvudet bakåt/uppåt så ser jag en STOR SPINDEL sitta på vägen framför mig! Jag höll på att svimma.. Jag som så njöt av en varm dusch, men nej jag stod efter det hela tiden på samma ställe, blicken var hela tiden riktad mot spinden.. Tanken vandrade genom mitt huvud att ta en tom shampoo flaska och (förlåt ordvalt) slå ihjäl den men insåg att de inte var ett altenativ för tänk så skulle den komma undan levande och kanske då sätta sig i håret på mig eller någon annan stans! Nej jag höll ett vakande öga på den isället.. men så förblev dagen duschtur förstörd...!
Men nu ska jag gott folk ta och lägga mig, förhopningsvis i en varm spindelfri säng!:D Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0