sömn..:D

Bara ett kort inlägg.. Snacka om att sömnen är en störande sak, ja igår när jag höll på att somna fick jag ett sms av min vän underbara päivi, vars barn jag skötte under sommare.. Jag kanske ska lägga till att vi har en härlig ålderskillnad, hon är nästan i samma ålder som mina föräldrar:D Men aja, vi smsade å presic när vi sagt godnatt fick jag sms av en annan god vän, ja och då var jag klar vaken, å de sa jag såklart till min vän att jag var, men när jag inte fick svar på ett tag så ja jag somnade! Klockan var då ungefär halv 2...
Men nu till de jobbig jag vaknade vid 6 tiden i morse! Och lov har man så man skulle kunna fått sova hela dan, men ne så blev det inte!:D Mamma och pappa steg upp vid runt 7 tiden, och sen halvsov jag ett tag.. Tills lillesyrran kom och bad mig skriva lösenordet till datorn.. Jag som alltid är så trött men när jag får sova, nej då kan jag inte:/
Men det är bara le och vara glad, nu ska jag ut och dela ut gagnefbladet, sen köra lite styrketäning efter det ska jag hoppa in i duschen, sen skulle jag nästan kunna åka till mockfjärd för att fotta en vän, men får se:D
Ha de gött kära människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0