solen skiner..

..och det är alldeles underbart väder, mamma åkt upp till fjällen, jag och adele har settat ute och solet igår, och jag fick faktiskt ränder efter linnet, och så cyklade jag till djurås imårse och hem efter skolan!:D ÄLSKAR SOMMAREN! Och jag hittade en TUSILAGO!!!!!!!! och den ska nu så klart få bild på:D

Men jag har en story att berätta, när jag och mina 2 härliga vänner, ida och ottilia fär om kvällen skulle käka på jerusalem i mockfjärd så hände de mest mysko sakerna, jag beställde en lite strips som kostade mig närmare 40 kronor! Aja de va bara att sätta sig och äta, när vi setat där i ca 3 minuter bad dom (som arbetade där) gå och sätta oss vid eff fönster bord på andra sidan rummet, ja de gjorde vi.. när vi satt där sa en av dom åt oss att gå å stärda på sin knagliga svenska, ottis och ida förstod inte så dom bara sat tyst, ja vad skulle jag gö, jag ville inte städa så jag sa bara att vi får väll se vad vi hittar på medans tankarna om att kasta ägg på deras fönster låt och snurrade i huvudet!;D Pizza gubben bara gravade? Men trots allt satt jag bara snällt kvar.. Efter ett tag så kom dom tillbaka och bad oss flytta på oss, jaha okey.. var skulle vi nu ta vägen, mit i maten och alla bord var bortplockade! Dom sa åt oss att gå ut i affären som liger i samma byggnad... Jaha var ska vi där sitta? Dom bärde dit ett litet runt bord + 3 stolar... MITT I AFFÄREN och för att vara ännu äligare PRECIS FRAMFÖR DÖRRE! Ja där satt vi och åt! skämdes kan jag lovat att vi oxå gjorde! :D:D:D Tänk tanken, du kommer in i en kiosk/affär och precis innanfför sitter det 3 tjejer och äter...! Får man behanla kunder så? Bara be folk dom flytta på sig å börja städa 1½ timme före stängnings dax?
Och bara för att jag är glad ska jag bjussa på en bild som sabina tog på mig igår, som jag nu setat och redigerat lite:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0