skissa..

Jag ska till och börja skissa en bild, och ja denhär gånge får de bli en på mig..ni ska snart få bilden oxå:D Men att rita är en hobby som inte många vet att jag har, inte för att jag är duktig på de men övning ger fädighet:) nån gång ska jag kunna rita av en bild ordenligt!:D

Det finns faktiskt en hel del kul man kan göra i danhär bilden, jag satt och redigerade den lite å så la jag till någon efftekt och jag måste erkänna, jag kännde inte igen mig själv, men får de hur min ritade bild blir:D
Idag var jag till insjön med mamma, systrarna Janina & Melinda och söta systerdottern Tyra, de enda jag köpte var linnser! Har nämligen dålig syn, för er som inte vet de..;) Sist jag hade linser var i januari, men jag säger då de, oj vad skönt det är att kunna se ordentligt utan glasögon som hela tiden är i vägen...:D Men nu gott folk ska jag ta och knalla i säng för jag är fruktansvärt trött, men om jag känner mig själv så kommer jag inte somna förrän fram mot 3 tiden... Godnatt alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0