ska iväg en sväng...


Och så ska jag nämna att ni antaglige inte kommer att se av mig på ett tag, och några inlägg tror jag inte heller ni får mellan onsdag eftermiddag och måndag, jag ska nämligen ut till fjällen igen med familjen, idre danhär gången:D Som jag nämt är mamma redan där och jag, pappa och adele åker upp imån, dom hämtar mig rakt från skolan imån.. Och så kommer mina kära kusiner: Lelle och matilda+ deras familj oxå till helgen..  De ska bli kul..!:D
Jag var väligigt osäker på om jag skulle häng på upp men mamma peppade mig med att de finns gym, bowlinghall, simhall, bakar att åka i (såklart;)) och en massa annat:D Nej, nu måste jag gå och paka vilke jag än inte har ängnat en tanke åt för kom hem läste lite och sen cylade jag och lämnade ut gagnefbladet:D
Men ha det gött människor!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0