minttu!

Jag börjar inte förens 11.15, kom precis till skolan.. Å vaknade 8 för att mamma kollade in..:D Men när jag cyklade till tåget så kollade jag först på långt håll att där är en otrolig typ, kom rullandes i rullstol och sköt en barnvagn framför sig! Och när jag kom närmare såg jag vem det var, ja gissa.. Det kan inte va nån annan än min otroliga vän minttu (finns en länk till hennes sida här på min blogg)! Hon är barnvakt till sin brors dotter..:) Men ja "bara för" att man är rullstolsbunden så är man inte fullt handikappad, det är vad man gör det till! Och denhär bruden har inte gett upp, hon spelar rullstolts innebandy, sköter syskon och syskonbarn, umgås och är en härlig typ!! Men nu ska jag ta och gå på lektion, hörs..<3   


Kommentarer
Postat av: Mirjami

Nämen tack för alla komplimangerna skruttan! :)

2010-04-23 @ 17:20:34
URL: http://mirjamianneli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0