Idag--->

Ja hann, men orkade inte skriva ett blogginlängg igår kväll.. Men de var en kul kväll med vännerna, vi va upp till värsterfors flottbro:D Ni ska få bilder lite senare.. Och så ska jag berätta att jag alldeles snart ska ta och trampa 3½ km till djurås, för att därifrån sen ta bussen till leksand, och ha datalektion, svenska och engelska:D När jag kommer hem ska jag ta och ringa världens bästa emma<3 Mer finns inte på planerna idag...

Lite färg har jag fått när jag va upp till fjällen.. Men kära människor på denhär bilden ser ni hur TUNN HÅRIG jag är! Det är typ ett problem, ja e typ flintis! Nån som har förslag på vad man kan göra åt det?
Men hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0