en härlig familj.


Ni måste bara hålla med om att dehär ungen är sjukt söt! Samma sak med alla hans syskon, jag skötte killen på bilden "nikke"  (12år) och hans yngre syskon förra sommaren och oj vad jag saknar dom alla! Och deras mamma, som är en underbar vän, aktiv, gästfri (förra året när jag bodde i finland så var jag väldigt ofta hemma hos dom), och bara allt för HÄRLIG.. jag har- pratat, legat och solat, städat, fått masage, badat & bastat, lagat mat ja allt man kan tänka sig -av/med henne!:D Smsde med henne här om kvällen, vilket jag faktiskt nämde här på bloggen tidigare:) och hon mms:ade en bild till mig på adam, dears yngsta, som jag änu inte har träffat -föddes i början på året-!
Ha de gött<3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0