Förra Måndagen;)

okey ja börjar med att berätta att jag hatar rubriker! ja vet aldrig va men ska hitta på å skriva där men endå ska jag ha en... jag saknar fantasi ibland, ganska ofta faktiskt^^ de ser man på min inlägg också, korta å tråkiga!:/ men men om nån känner för att läsa så e de den personens egna fel;)

Måndag
I mårse vaknade jag vid 9 över 6 tiden för att vara exakt (började skolan vid 10 tiden)! För att jobba med matten, har matteprov idag, ett test för att se om jag möjligen klarar av att göra de nationella nu å sen vara klar ned matte A! Har jobbat med matten helt självständigt för dom andra i klassen ska läsa den på 2 år och jag kännde att de e slöseri med tid såå... 
Men tillbaka till sak, ja fick hjälp av juho! han e så underbar, vaknar vid 6 tiden för att hjälpa å äta frukost med mig:D när jag åkte till skolan så gick han och la sig igen!:D någon som möjligen har förslag på vad han skulle kunna göra dagarna! han e inte van vid att bara sitta:D

en bild jag tog någongån när jag bland första gångerna var ute å fota:)

en bild jag tog när de var sommar fortfaranda!
gillar den men endå på något sätt så jobbigt tråkig._.
jag vill ha odentlig SOMMAR med VÄRME eller VINTER med SNÖ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0