julstämning

igår blev de ordentling julstämning i fam. paananens hus! julgainer, äadventslusstakar, och annat småt:D
jag städade lite å min juho hjälpte till:D när ja kom in i toan å skulle städa där så kolla sig juho i spegen å kommenterade att hans hår inte e bra, de va för långt, så, då tog ja fram saxen å nu har han kort hår igen!:D men de e en sak jag inte gör om! nogrannare mäniska finns inte!men de ble faktiskt bra!:D

janina å brett + min TYRA är här å ska äta, brett å min älskling är nu ute å åker fyrhjuling!:D hoppas dom förstår varran lite;) brett från usa å kan även svenska å juho från finland som inte kan nått annat än finska;)

men ska sätta in bilder så snabbt ja orkar gå in på andra datorn, nu ska de hoppas in i dusch:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0