dom senaste dagarna

13/12 söndag-
Joulujuhlat (julfest), de va kul, lusian blev ett stort fjasko;) när vi gick in så höll jag på att rammla i trappen! å väl uppe på scen stod jag å kusinen matilda brevid varann, när vi stält oss, så de skulle se bra ut, så insåg jag att fläkten under oss hade kul, den blåste upp våran klänningar, så ja borde jag och matida hoppade fort bakåt (så de såg helt konstigt ut när vi stod ca 2 meter bakom alla andra), då höll mitt ljus på att slockna.. men aja.. när 4 sånger va avklarade så fick vi ton som var alllldes för låg! killaran sa efteråt att dom sjöng så länge se inte blev för långt för dom oxå!:D jag, matida, saara (i allafall) höll på att garva ihjäl oss, tårana rann och vi skrattade så högt att konstigt om någon hörde dom stakars killarnas försök till att sjunga! dom andra skarattade också men var inte medveten om dom:D
På kvällen åkre vi hem till henna på ng:D å efter de va jag å juho hem en sväng sen åkte vi å hänsade på emma som kom hem från finland ca 5 min före vår ankomt;)<3
beställde även biljetter hem till juho under kvällen..!:(


min juho tog 2 "bra" bilder som visar att vi värkligen hade kul;P



14/12 måndag-
va till skolan på morgonen, eller börja 10 å slutade 14:) övertalade lelle att hänga på hem till mig, juho kom å hämtade oss från bussen, å  efter ett tag så kom även sebbe hem till mig, så hämtade vi emma å ålte till borlänge å bowlade (lelle vann överlägset, juho vann över mig med 1 poäng efter sista slaget så gick han förbi!;@ å sebbe kom inte långt efter!) och åt, de va riktigt kul!


15/12 tisdag-

nationellt i matte 8-10 under den tiden åkte min juho!:( nationella har jag ingen aning om hur de gick, de kan ha gått ganska bra, men de kan även ha gått åt skogen..


när jag kom hem så såg jag att i min pärm står de:
Rakastan sinua kulta   Juho

han e så söt!

16/12 onsdag-
sjuk!:(



en bild jag tog bara för att ja hade så tråkigt, halsbandet har jag fått av min
saknade, älskade syster melinda
som kommer hem på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0