One day u will wake up.

Då är man tillbaka in real life, finlandsresan var rolig men kort! Härligt att träffa alla (gamla) vänner! Vet tusan om jag ska berätta vad jag gjorde mer än att gå på dop. haha, nedå nått litet kan jag väll ta och berätta. Lördag kväll åkte jag till suusserurat/oulunisot, och efter de hänge jag med henna, satu, virkkis (mari), kristina och en massa annat folk! Söndag va dopet och på kvällen kom 2 "kompisar?" (kände dom inte) och hämtade mig och vi åkte å hängde lite här å där sen tog vi oss till någons lägenhet där vi hängde resten av kvällen/natten. Och sen på måndagmorgon började vi åka hemmåt. Kom hem först sen på kvällen och jag kan lova att de va jobbigt att stiga upp! Emma ringde, och med hennes hjälp lyckades jag tag mig i kragen å gå upp!
 
And btw, mitt älskade lilla fadderbarn fick namnet: Miona Amilia.

Ska lägga in lite bilder på dopet senare idag:)  Ha de gött alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0